  • Data: 2006-02-19 15:17:10
    Temat: Re: Darowizna czy spadek?
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd napisał(a):

    > Heh? Dowiadywałem się o to niedawno u notariusza, jutro sprawdzę w
    > Leksie...

    dokładnie było to zniesienie współwłasności w ramach działu spadku i
    jako, że osoby które znosiły współwłasność nie były dla siebie w
    pierwszej grupie podatkowej, więc trzeba było zapłacić podatek od
    darowizny (tzn ja miałem to zapłacić, bo dostałem od nich więcej niż oni
    mi dali) ale był dział bez spłat i dopłat, więc nie było podatku od
    czynności cywilno-prawnych.
    sg