  • Data: 2007-12-08 11:05:09
    Temat: Re: Darowizna- a miało być tak pięknie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Dec 2007, c...@p...onet.pl wrote:

    > Darowizna miała miejsce w 2005 r.

    Ja w sprawie formalnej.
    Jeśli dobrze widzę, to nie mamy do czynienia z umową darowizny, przecież
    to jest dożywocie (art. 908 KC), i fakt że napisali nad tym "darowizna"
    wiele nie zmienia, prawda?
    Idzie mi o to, aby nie szukać przepisów dotyczących darowizny.

    > 1. Ja chciałbym to mieszkanie sprzedać, w którym obecnie mieszka
    > babcia czy mam takie prawo i czy z tej umowy wynika, że to ja mam
    > płacić czynsz, w którym ona mieszka?

    Już Ci wyjaśnili.

    > 2. I ostatnie pytanie czy ona może mi odebrać ową darowiznę?
    > 3. Czy ja dobrowolnie mogę się zrzec się tej darowizny?

    Hm...
    _117.html
    ...od art. 908
    Nie zabieram głosu, masz do przejrzenia :)

    pzdr, Gotfryd