  • Data: 2007-12-10 20:59:58
    Temat: Re: Darowizna- a miało być tak pięknie
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    >Może mówisz prawdę ale durnowate uwagi zachowaj dla siebie. Ty
    >oczywiście podołał byś temu wyzwaniu ja niestety nie jestem w stanie
    >pogodzić pracy, wyjazdów służbowych i rodziny i dlatego szukam wyjścia
    >z sytuacji. A z twoich wywodów wynika, że dla mieszkania i pieniędzy
    >to byś nawet swoje gówno zjadł gdyby trzeba było.

    Skoro masz dosyć to czemu się przejmujesz losem mieszkania babci, "oddaj
    darowiznę"
    po prostu zaprzestając opiekę nad babcią. Trudno zjeść ciastko i mieć
    ciastko.

    Możesz też troszkę płacic jakiejś innej osobie (starszej samotnej)
    mieszkającej po sąsiedzku
    z babcią za opiekę (zakupy, obiadki, babcia poza opieką potrzebuje
    porozmawiać) wtedy nie
    będziesz miał problemu na głowie i mieszkanie się z nawiązką zwróci.

    Choć znane są przypadki kiedy taka babcia po 30 latach dobrej opieki
    przeżyła swojego
    "opiekuna".

    Problem jedynie w tym, że babcie i dziadkowie, jakimi i my się kiedyś
    staniemy, mają często
    sklerozę i nawet nie pamiętają kiedy ostatnio jedli posiłek - trudno żebyś
    wtedy dostał od nich
    laurkę za dobrą opiekę.......Miałem taki przypadek w rodzinie i "babcia"
    chodziła o 6 rano do
    sąsiadów aby dali jej jeść "bo nie jadła juz nic od paru dni" :)

    Pozdrawiam
    zbyszek