    From: mAro <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Darmowe oprogramowanie w czasopismach komputerowych
    Date: Fri, 14 Oct 2011 01:16:14 -0700 (PDT)

    On 14 Paź, 09:24, Maruda <m...@n...com> wrote:

    > W gazetce też Ci nie napisali, że oprogramowanie dedykowane pod Win 3.11
    > z 1992 roku może nie chcieć działać pod Vistą, co-by tam nie mówić o
    > backward compatibility, trybie zgodności i co-tam-jeszcze.
    >
    > Przeczytaj dokładnie jakąkolwiek licencję, a tam przede wszystkim stoi,
    > że "as is". To drugie słowo jest w czasie teraźniejszym, w chwili
    > pisania tej licencji.

    Rozumiem Twój tok rozumowania. Ale mówisz o oprogramowaniu, które np.
    posiadam, i które jest niekompatybilne itp.
    Mi chodzi o sytuację, w której kupuję program (czasopismo), którego w
    zasadzie nie ma po jakimś czasie, bo nie mogę pobrać do niego klucza.
    Równie dobrze mogło by go w ogóle nie być na płycie. Zobaczę przy
    instalacji programu co jest napisane, ale z drugiej strony, co ma
    wydawca czasopisma do licencji oprogramowania ? To on złożył mi
    ofertę.

    > Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

    Wzajemnie :)
    mAro