eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Dane osobowe swiadka/poszkodowanego - czy da sie utajnic? › Re: Dane osobowe swiadka/poszkodowanego - czy da sie utajnic?
  • Data: 2010-02-13 19:32:01
    Temat: Re: Dane osobowe swiadka/poszkodowanego - czy da sie utajnic?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:4d5d5e7e-b9ee-4f09-a4fb-b55be804b4c4@q29g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 13 Lut, 19:41, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > A na jakim etapie trzeba zlozyc taki wniosek?

    Ustnie do protokołu przy pierwszej czynności protokołowanej. Bo inaczej
    zostaną te dane wpsiane w protokół i już nie ma jak ich utajniać.

    > To jest jakis gotowy formularz czy jak?

    Mówisz tio policjantowi i powinien wiedzieć jak to zrobić.

    > Jaka jest podstawa prawna takiego wniosku?

    Nie mam pod ręką, ale wynika to z instrukcji dochodzeniowo-śledczej.
    Zaryzykuję z głowy, że gdzieś koło §30.