    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dane osobowe a portfolio
    Date: Fri, 02 Oct 2009 11:02:16 +0200

    ant pisze:

    > Załóżmy, że jesteś fachowcem w jakiejś dziedzinie.
    > I dostanę od Ciebie Twoją wizytówkę. Potem skorzystam z Twoich
    > usług i będę zadowolony z Twojej pracy. Za jakiś czas znajomy
    > zapyta mnie o fachowca w Twojej dziedzinie, a ja mojemu
    > znajomemu dam Twoją wizytówkę. Czy już mogę się spodziewać
    > pozwu za rozpowszechninie Twoich danych osobowych?

    a) Co innego podawanie 1:1 a co innego w Sieci.

    b) jeżeli są to moje dane osobowe, to i owszem, nie ma powodu do
    rozpowszechniania danych osobowych.

    Twoja argumentacja jest mniej więcej taka, jak tych zdziwionych za
    używanie cudzego logo... ,,ale ja przecież działam na jego korzyść
    handlując jego towarem''. No ale cóż, durny lex lecz lex.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek