    From: "PeTe" <p...@t...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dane osobowe
    Date: Tue, 24 Feb 2009 18:21:51 +0100

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:go17hh$qmh$1@z-news.wcss.wroc.pl...

    > Mam nadzieję, że jednak niedostępny publicznie bez logowania i określonej
    > domeny uprawnień?

    Gwoli wyjaśnienia: System jest wdrażany od początku roku, do wyjaśnienia
    sprawyz danymi osobowymi wprowadzono zakaz ich publikacji w systemie.
    System oczywiście chroniony jest systemem haseł i uprawnień ale do wymogów
    GIDO należało by jeszcze wprowadzić szyfrowane połączenie oraz wydłużyć i
    przebudować wzorzec długości i jakości haseł (obecnie max 6 znaków a zdaje
    się wymagane jest minimum 8).

    Co do wyjątków: Firma jest parabudżetowa (tzn. budżet - zadania publiczne +
    działalność zarobkowa. I tu sugerowane jest powałanie się na punkt "c) jest
    to niezbędne dla wykonania określonych prawem zadań realizowanych dla dobra
    poblicznego" co powoduje że nie musimy uzyskiwać zgody na przetwarzanie
    (celem jest kontrola wykonywania pracy przez pracowników, a co się z tym
    wiąże kontrola wydawania środków publicznych oraz realizacji zadań
    ustawowych ). Ale obowiązek zgłoszenia chyba nadal pozostaje.

    Pozdrawiam
    PeTe