    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG - nie DG - oswiadczenie
    Date: Mon, 20 Sep 2004 10:25:44 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > On Sat, 18 Sep 2004, SDD wrote:
    > [...]
    >
    > Idź na .podatki :) bo to taki (podatkowy) problem.
    > Nie wiem jak jest (nie chce mi się znowu szukać listy :)) ale naszemu
    > ustawodawcy nie raz i nie dwa zdarzyło już się łaskawie nie zwrócić
    > uwagi na różnicę w sformułowaniach "nabytych w celu działalności"[1] oraz
    > "nabytych przez osobę prowadzącą działalność".

    Osoba prowadzaca DG wysteuje w obrocie gospodarczym "w dwocgh osobach".

    Choc jako osoba prowadzaca DG ma calosc obrotu dokumentowac fakturami,
    to jednak kupujac chleb FV nie bierze - kupuje jako konsument.

    mysle, ze wosiwadczeniu chodzio to, ze internet NIEJEST dla celow DG
    ale...

    kazdy odpowiada za siebie...

    Boguslaw