    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG a rodzaj konta w banku
    Date: Fri, 15 Jan 2010 00:03:45 +0100

    On Thu, 14 Jan 2010, Arek wrote:

    > Na chwilę obecną nie znam banku, który się nie przyczepi jak odkryje do czego
    > używane jest konto "osobiste".

    Poglądy na ten temat były na .podatki wyrażane różne, osobiście jestem
    skłonny się zgodzić że bank sobie taką wiedzę zachowa do roli "haka",
    dajmy na to jak gość sobie kredyt weźmie, to w "dobrym" momencie można
    go uziemić (wypowiedzeniem i żądaniem spłaty w 3 dni).

    > Ponadto odsetki na kontach prywatnych opodatkowane są ryczałtem Belki,
    > a na gospodarczych - dochodowym.
    > Idealne na stanie się wielkim przestępcą karno-skarbowym ;)

    Za idealnego podatnika, który dwa razy płaci podatki, to chyba się
    przestępcą nie staje ;)

    pzdr, Gotfryd