  • Data: 2008-12-04 20:58:33
    Temat: Re: DG a pracownicy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gh9j3b$q8s$1@news.onet.pl hubi <g...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Prowadzę szkolenia na podstawie mojej wiedzy :)
    To dobry pomysł. Prowadzenie szkoleń bez posiadania wiedzy jest trochę
    nieprofesjonalne. ;)

    > A po co pytanie? Lubię znać zdanie innych ludzi.
    Nie ma sprawy, prawie każdy ma jakieś hobby.

    > Choćby po to, żeby wyprowadzić ich z błedu, jeśli się okaże, że nie mają
    > racji.
    Po co? Niech sobie tkwią w błędzie. Odczuwasz misję nawracania głupców?
    Ważniejsze IMO żeby durnie innym w głowach nie mieszali.

    > Albo zweryfikować moje poglądy, jeśli rację ma druga strona.
    Byleś tylko najpierw weryfikował tą drugą stronę, bo się przeweryfikować
    możesz.

    > A czy ktoś jest chory czy nie... nie mnie osądzać.
    Pewnie, pewnie...
    Trzeba by przecież trochę newsy przejrzeć...

    --
    Jotte