  • Data: 2007-11-22 11:14:27
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem czy sie smiac czy plakac. OOo jest zle bo nie jest podobne do
    > MSO, ktorych piratow uzywam od mlodosci... bez komentaza

    ...których piratów używa od młodości duża część społeczeństwa, co m.in.
    ma wpływ na wybór pakietu biurowego do pracy, również przez osoby decyzyjne.

    Jest jak jest, ale taka jest prawda.

    > pw

    Nie rozumiem.

    > mniejszy stopien bezpieczenstwa od produktu MS? Zartujesz? :D

    Nie żartuję. Przyjrzyj się różnym raportom o błędach i
    niedoskonałościach obu pakietów. Prawda jest taka, że OpenOffice obecnie
    stoi z tym na poziomie gdzieś pomiędzy MsOffice 97 a 2000 w niektórych
    aspektach i 2000 a 2003 w innych. Chodzi m.in. o kwestię ataków poprzez
    spreparowane pliki, różnych pytań potwierdzających potencjalnie
    szkodliwe akcje itp.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com