  • Data: 2004-02-12 11:08:25
    Temat: Re: DG + Konto w banku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Feb 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Założenie: jednosobowa DG
    >+ ZUS: Opłacasz za siebie z prywatnego
    >+ PIT: Opłacasz za siebie z prywatnego
    >+ VAT: tu są spory
    >+ rozliczenia z kontrahentami: A może jesteś szewc i nie masz rozliczeń
    >+ bezgotówkowych
    >+
    >+ Generalnie można próbować z prywatnego, ale ten nieszczęsny VAT rodzi spory

    Powiem tak: ostatnio ich nie widziałem :)
    VAT przy S.C. (która jest OSOBNYM podatnikiem) niewątpliwie
    wymusza zapłatę z konta S.C. Ale dlaczego ktoś płacący VAT
    od najmu (poza DG) oraz DG - nie mógłby razem przelewać podatku
    skoro deklarację składa jedną ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)