    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czytelny podpis...
    Date: Fri, 9 Apr 2010 06:43:12 -0700 (PDT)

    On 9 Kwi, 11:26, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Jakie widzisz przeciwwskazania do podpisania się czytelnie? Ma to
    > tylko zalety: po podpisie widać kto podpisał, a w razie sporu jest
    > więcej materiału do badania.
    > >
    > --
    > Liwiusz

    Takie ze "czytelny" podpis jest niezgodny z moim "czytelnym" podpisem
    na dowodzie. Moj podpis jest jak samospelniajaca sie przepowiednia,
    jak ktos wie co ma tam zobaczyc to zobaczy bo to tam jest. Jak nie, to
    zobaczy pierwsza litere nazwiska, fale, i ostatnia litere.
    Skoro kurier ma dowod w rece to chyba moze potwierdzic ze podpis na
    dowodzie i podpis na karcie odbioru sa podobne? A moze bez okularowo
    do czytania nie widzi i wszystko jest "nieczytelne"?
    A taki Kalarus, profesor ktory podpisuje sie drukowanymi literami
    (czyli jak najbardziej czytelnie) ale znakiem charaktrystycznym jest
    kutasik z ogonkiem i korona na koncu?