  • Data: 2008-07-06 21:47:22
    Temat: Re: Czy wypożyczanie książek jest legalne [OT]
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i słusznie, powinno być dotowane dla dobra wszystkich. Na tym to polega.
    > Deptak nie zarabia, ale daje radość deptającym, dlatego są społeczne
    > organizacje typu gmina, które powinny o to dbać.
    >
    > To co przynosi bezpośredni i wymierny zysk nie zawsze jest uzasadnione
    > społecznie. Pewne rzeczy trzeba dotować. Tak jak np. dotuje się kolej
    > podmiejską w Niemczech. U nas się likwiduje.
    >
    > życie w małych gettach mało przyjemne jest, skoro wkoło są ruiny. Co z tego,
    > że mam teraz ekonomicznie uzasadnioną kwaterę, bez radia, na struchu u
> [...]

    Ale zrozum: ktoś za to musi zapłacić. Jeśli Ciebie osobiście na to nie
    stać, to znaczy, że dopłacają inni, bogatsi. A ja sobie nie życzę
    dotowania za moją krwawicę jakichś kurwa deptaków.

    Natomiast gdyby ludzie rzeczywiście chcieli mieć deptaki, to by takie
    powstały, z odpowiednimi bramkami i punktami sprzedaży biletów. A że nie
    powstają? Wnioski oczywiste.

    A to, że niektórzy by chcieli w imię kultury, czy czegokolwiek innego,
    mieć coś na koszt ludzi bogatszych i bardziej zaradnych/przedsiębiorców,
    to ja akurat wiem. Tylko nie oznacza to, że należy im te zachcianki
    spełniać.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com