  • Data: 2010-06-25 13:09:52
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i01hr4$pa$1@news.task.gda.pl szerszen <s...@t...pl>
    pisze:

    > no jak widze
    A co ty tam możesz widzieć...

    > zadaj to pytanie najpierw sobie
    Pytanie jest skierowane właściwie, a odpowiedź zbędna.
    Jest to bowiem (uwaga! trudny termin) tzw. pytanie retoryczne.

    > pisze jak chce i nie masz na to zadnego wplywu, a swoja glupote pokrywasz
    > malostkowoscia w kwestii ortografii :)
    Nie chcę mieć wpływu na to jak piszesz, wali mnie to. Ja tylko młotom
    młotostwo wytykam.
    Po prostu między innymi po tym łatwo poznać pospolitego tumana (ortografia
    nie jest szczególnie trudna) i tym samym osobnika o nieistotnym zdaniu.

    > a jaki promil uzytkownikow tej grupy to prawnicy?
    To nie jest grupa dla prawników, tylko grupa o prawie.
    O prawie każdy może rozprawiać, nawet ty.

    > wlasnie dlatego ci ktorzy maja wiedze, zamiast chrzanic jak ty, powinni
    > doprecyzowac niescisle pytanie
    Kto ty jesteś, żeby chrzanić co inni powinni?

    > wiedza w konkretnej sprawie i robic ludziom wode z mozgu
    Aż tak ci chlupocze?

    > ty jak widze
    A co ty tam możesz widzieć...

    --