  • Data: 2010-06-28 08:45:25
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:09:52 +0200, Jotte napisał(a):

    > A co ty tam możesz widzieć...
    >
    > Jest to bowiem (uwaga! trudny termin) tzw. pytanie retoryczne.
    >
    > Nie chcę mieć wpływu na to jak piszesz, wali mnie to. Ja tylko młotom
    > młotostwo wytykam.
    > Po prostu między innymi po tym łatwo poznać pospolitego tumana (ortografia
    > nie jest szczególnie trudna) i tym samym osobnika o nieistotnym zdaniu.
    >
    > Kto ty jesteś, żeby chrzanić co inni powinni?
    >
    > Aż tak ci chlupocze?
    >
    > A co ty tam możesz widzieć...

    ty faktycznie masz zryty beret jotte.
    W dzieciństwie byłeś wykorzystywany seksualnie przez kogoś? Nie staje ci i
    przez to odreagowujesz na grupach, masz problem z potencją?
    tak czy siak - współczuje osobom które mają z tobą kontakt w rzeczywistym
    świecie - podziwiać ich należy za wytrwałość i odwagę.