  • Data: 2020-04-17 16:49:13
    Temat: Re: Czy wlasne podwórko to przestrzen publiczna?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-04-15 06:30, ąćęłńóśźż wrote:

    >http://www.sn.pl/aktualnosci/SitePages/Komunikaty_o
    _sprawach.aspx?ItemSID=223-271e0911-7542-42c1-ba34-d
    1e945caefb2&ListName=Komunikaty_o_sprawach

    >Sąd Najwyższy w dniu dzisiejszym (17.04) podzielił pogląd Rzecznika
    >Praw Obywatelskich i uznał, że internet jest miejscem publicznym.

    Dobrze, ze Lesne dziadki rozrozniaja
    "Dodał, że treści publikowane w internecie choć fizycznie rzeczywiście
    znajdują się na dyskach twardych, to jednak tworzą ,,pewną przestrzeń",
    a jeśli są dostępne na stronie internetowej, na którą każdy, bez
    ograniczeń może wejść, to tym samym przestrzeń taką należy uznać za
    miejsce publiczne.

    SN zwrócił także uwagę, że nie każda strona internetowa może być
    traktowana jako przestrzeń publiczna. ,,Dostęp do niektórych treści
    wymaga na przykład zalogowania się i w takich sytuacjach pojawić się
    może wątpliwość czy mówimy o przestrzeni publicznej" wyjaśniał sędzia
    sprawozdawca."

    no i ... czy sad tu troche nie wypaczyl idei ?

    to ma byc nieprzyzwoite (zakladajac, ze to to)
    https://www.nop.org.pl/2009/12/21/zakaz-pedalowania/

    A jak sie "pedalstwo" podniesie, to bedzie propagowac wlasne tresci
    ... chocby tylko "niewinny" pocalunek dwoch chlopow :-P

    Czy idea SN nie interesuje - uznal tylko ze "internet" moze byc
    miejscem publicznym, i teraz niech sad rejonowy kombinuje inny powod
    umorzenia :-)

    A co ze stronami pornograficznymi, co sie zaczynaja od "wstep tylko od
    18 lat".
    Miejce publiczne czy nie ?
    Wystarczy kliknac "tak, mam 18 lat" ..

    J.