  • Data: 2020-04-17 13:40:49
    Temat: Re: Czy wlasne podwórko to przestrzen publiczna?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2020 o 06:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie piję do ostatniego pałowania przez polucję ojca dzieci, lecz do
    > maseczek.
    > Publiczna dla mnie znaczy ogólnie dostępna bez ograniczeń (choć może być
    > płatna), ale może jest inna definicja?

    Ustawodawca użył jakiejś definicji, której sam nie rozumie. Sądy wiele
    razy zajmowały się tą przestrzenią publiczną. Ale w zupełnie innym
    kontekście. Najczęściej było to jakieś obrażanie i tu przestrzeń
    publiczna jest definiowana bardzo szeroko - łącznie z Internetem.

    Co tu ustawodawca miał na myśli, to możemy jedynie próbować się
    domyślić. Zdroworozsądkowo nakaz powinien obowiązywać w takich
    miejscach, gdzie istnieje realna możliwość spotkania jakiejś osoby, z
    którą nie mamy na co dzień kontaktu regularnie.

    --
    Robert Tomasik