eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ? › Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
  • Data: 2002-05-24 19:45:09
    Temat: Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Od: "BARIFON" <w...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jednak wydaje mi sie ze NOM troche przegial
    > przysylajac rachunek, bez unowy i bez jakichkolwiek wyjasnien ...

    Jak to przegial? Podał Ci nr 01044 i mogłeś przez niego dzwonić. TPSA nie
    przysyłała Ci rachunków bo chciała udupić NOM. A Ty co? Zamiast pomóc NOMowi
    i zadzwonić do nich i powiedzieć fajnie jest ze macie tansze rozmowy, chce z
    wami pracować przyslijcie mi umowę to bedę wam płacił bezposrednio bo i tak
    mam taniej niz w tej zasyfiałej TPSA, bo tak ogólnie to nie wiadomo jak
    długo bedzie ta wojna między wami trwała a przeciez umozliwiając mi
    połaczenia ponosicie nakłady i należą się Wam jakieś pieniądze!!!
    A ty czekasz nie płacisz cieszycz się ze 2 się bije a ty ten trzeci
    korzystasz i teraz jesteś zdziwiony ze trzeba zapłacić.
    Ciesz się że przez kilka miesiecy dzwoniłes za darmo i NOM nie liczy żadnych
    odsetek za zwłokę. W TPSA za jeden dzień spóźnienia w zapłacie rachunku już
    masz odsetki karne.
    Przysraj TPSA i zapłać pieniądze NOMowi. I korzystaj z ich usług jeżeli są
    tańsze. A nie kombinuj jak tu nie zapłacić wcale.
    sławek
    office-at-solid.com.pl