eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ? › Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
  • Data: 2002-05-24 18:59:30
    Temat: Re: Czy umowa z TPSA zobowiazuje do placenia rachunkow w NOMie ?
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]
    > Polska to jest dziwny kraj. Wszyscy psioczą na monopol TPSA i tylko sie
    > modlą żeby ktoś im dopier.... i żeby wreszcie była jakaś konkurencja, po
    > czym na rynku pojawia się NOM z ofertą tańszych połączeń międzymiastowych.
    > jak to w naszym kraju ludzie nie dorośli do obecnych czasów i nastukali
    > rachunki i teraz kombinują jak koń pod górkę żeby tylko nie płacić za
    > połączenia wykonane za pośrednictwem NOM
    [...]

    Nie nie nie !
    Sam mam umowe z Netia na rozmowy miedzy miastowe
    Jednak wydaje mi sie ze NOM troche przegial
    przysylajac rachunek, bez unowy i bez jakichkolwiek wyjasnien ...
    Takim sposobem NOM sam sie wykonczy
    Gdybym byl NOMem to wykorzystalbym
    sytuacje zeby podebrac klientow TPSA !
    Zaproponowalbym np rozlozenie na raty lub
    jakas bonifikate pod warunkiem zawarcia umowy
    z NOM ! Czy oni kurde nie mysla !

    TB