eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy umieszczenie linków do innych serwisów to łamanie prawa. › Re: Czy umieszczenie linków do innych serwisów to łamanie prawa.
  • Data: 2008-10-04 00:09:05
    Temat: Re: Czy umieszczenie linków do innych serwisów to łamanie prawa.
    Od: "k r z y s i e k" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wątpliwości i spory powoduje jedynie tzw. "głębokie linkowanie", czyli
    sięganie do oryginalnej treści w taki sposób, że:
    - może "nie ujawniać" oryginalnego linka (treść linkowana w całości
    "chowa" się w stronie).

    - - - - -
    Wlaśnie co do tego miałem wątpliwości.

    Chciałem wzbogacić merytorycznie zawartość swojego serwisu w obce dane , bez
    publicznego ujawniania ich pochodzenia uzytkownikom mojego serwisu.

    ... czyli legalność "glebokiego linkowania" jest obecnie dyskutowana ? ...
    inaczej mówiac myslisz, ze może być to może być to wkrótce obwarowane
    przepisami? ?

    dzieki,
    pozdrawiam