    From: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to sie kwalifikuje do prokuratury?
    Date: Fri, 31 Oct 2003 23:18:26 GMT

    Użytkownik "Barbara" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bnul9k$2luq$1@news.atman.pl...
    > Nie chce go znac ,niech tylko odda pieniadze .Firme windykacyjna mialam
    ale
    > nieskuteczna ,oni twierdza ze powinnam zwrocic sie do sadu ,ale to nie
    > wchodzi w gre bo to dlugo potrwa i koszty dodatkowe bo suma spora.Tylko
    > czarna rozpacz mi zostala .Ale co robic?dzieki za zainteresowania ! B.

    wlasnie o tym pisalem, musisz poszukac takiej firmy windykacyjnej dla ktorej
    wazniejsze sa pieniadze niz pewne aspekty prawne :) sa takie firmy i to
    norlmalnie zarejestrowane, odzyskuja kase bardzo skutecznie, musisz tylko
    cierpliwie poszukac takiej firmy, a im jej przedstawiciele beda w tobie
    wzbudzac mniej symptii i zaufania tym lepiej :), bo to zwieksza
    prawdopodobienstwo szybkiego i skutecznego odzyskania dlugu

    powiem tak, znajomy ojca razem ze swoim kumplem sprowadzili na spolke cala
    ciezarowke towaru na chandel z zagranicy, poniewaz po samochod pojechal ten
    kumpel uznal ze caly towar nalezy sie jemu, prosby, grozby i policja nic nie
    wskoraly, wszeklie proby legalnego odzyskania towaru spelzly na panewce,
    znajomy zaczol szukac firmy odzyskujacej dlugi znalazl taka na ulicy
    targowej w warszawie (jedna z mniej ciekawych ulic ;), firma legalnie
    zarejestrowana, tylko prowadzona przez panow o nadmiernie rozrosnieych
    szyjach obwieszonych zlotem, samochod z towarem i przeprosinami znalazl sie
    na jego terenie w ciagu kilku godzin