    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to piractwo?
    Date: Fri, 13 Feb 2004 12:35:25 +0800

    In article <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Hm... No to posiadanie magnetowidu podłączonego
    > do telewizora też jest karalne.

    Warunek konieczny niewystarczający :) A co do meritum, to ja przy różnych
    okazjach podkreślam, że w zasadzie to nie widzę zapisu który pozwala
    nagrywać z radia czy tv, nawet na własny użytek, no chyba że przyjąć
    bardzo szeroką definicję korzystania. Tak jak rozumiem art 23 to dozwolony
    użytek polega na tym, że można znajomemu czy rodzinie pożyczyć legalny
    egzemplarz płyty co by sobie też posłuchali, lub zaprosić Dziadka Macieja
    z sąsiedniej klatki aby posłuchał z nami radia czy pooglądał TV.

    --
    Marcin