eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna finansów firmy -prokuratura mówi - nie winny!!! › Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna finansów firmy -prokuratura mówi - nie winny!!!
  • Data: 2007-07-19 10:39:35
    Temat: Re: Czy to nie irytujące!!! - prowadzi firmę, studiuje, nie zna finansów firmy -prokuratura mówi - nie winny!!!
    Od: "garmul" <garmul.a_to _wywal@wywalto-wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnf9udt9.q76.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > To fatalnie, bo to jest właśnie droga rozwiązania tej sprawy. Nie każde
    > niespełnienie świadczenia to oszustwo, jak się przekonaliście (niezależnie
    > od tego, czy prokuratura postąpiła słusznie). Natomiast po sprawie
    > cywilnej
    > facet nie będzie miał wyjścia - albo zrobi te drzwi (i to bez dalszego
    > ściemniania i ociągania), albo komornik zlicytuje mu auto czy inny
    > telewizor.

    Gość - student, zapewne nie ma żadnego majątku. Proces cywilny to wyrzucenie
    kasy w błoto (opłaty sądowe+komornik). Tylko sprawa karna z wnioskiem o
    naprawienie szkody tu może coś dać. Trzeba walczyć i się odwoływać.

    Sam prowadząc działalność niestety mam takie przypadki - niewypłacalny
    klient (naciągnął nie tylko mnie) na etapie sprawy u prokuratora płaci
    jakieś śmieszne pieniądze wykazując niby dobrą wolę spłaty. Po umorzeniu
    sprawy przestaje płacić. Komornik stwierdza rozdzielność majątkową z żoną -
    on nie ma nic, a wiem, że podobną działalność prowadzi jego żona - on jest
    oczywiście głownodowodzącym.

    Prokuratorzy i Sędziowie - to wy macie zadbać o poszanowanie prawa - gońcie
    nawet takich małych oszustów!

    - pozdr. Marek