  • Data: 2008-07-18 08:35:29
    Temat: Re: Czy to legalne działanie?
    Od: Tomek MG <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad pisze:
    > Użytkownik "Tomek MG"
    >>>

    > mnie tez zaskoczyło moje własne zdjęcie wklejone na kartę :-)
    >
    > Uważam, że to świetny pomysł banku - w końcu nie upowszechniają
    > twojego zdjęcia, ale pokazują je tylko tobie
    > Skoro przesłałeś zdjecie do "nk" to masz prawo je obejrzec, tyle
    > że zobaczyłeś je w zaskakującym miejscu, w którym się tego nie
    > spodziewałeś.
    > Budowa i uklad strony www nalezy jednak do administratorów
    > naszej-klasy - strona pokazała ci twoje zdjęcie w ramce i logo banku obok

    Czy to jest świetny pomysł - nie wiem. Nie spowodowało to, że mam ochotę
    na kartę w owym banku.
    Ja mam konto zamknięte, tzn nikt obcy nie może sobie mnie oglądać
    (przynajmiej tak twierdzi N-K). Na pewno daje to poczucie prywatności w
    relacjach ze starymi znajomymi.
    Więc może to i jest legalne, jednak mało smaczne i nachalne.

    Dzięki za sensowną odpowiedź