    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest zgodne z prawem?
    Date: Fri, 28 Jan 2005 17:24:38 +0100

    > Witajcie!
    > Mam następujący problem .
    > Zakład robi roczną inwentaryzacje przez 2 dni .Wszystkim pracownikom poza
    > wytyczonymi karze brać urlop . Jeśli nie wezmę tego urlopu to pracodawca
    > powiedział mi że mi obetnie premie ( za to ze chcę przyjść do pracy).
    > Zaznaczę jeszcze , że zakład nam planuje z góry urlop na18 dni w ciągu
    > roku( co jest zrozumiałe). Mam więc pytanie czy zakład ma prawo w ten
    sposób
    > zmuszać mnie do brania urlopu i czy jest jakiś paragraf który by mówił że
> [...]
    Nie jest zgodne ale jak dowiedziesz, ze nie mialas w tych dniach
    zaplaowanego urlopu albo ze nie wzielas urlopu na żadanie ??
    A co zrobi pracodawca ... przedstawi plan urlopu i bedzie po wszystkim a
    pracodawca ma prawo rozpisac caly twoj urlop z zastrzezeniem jednego
    nieprzerwanego okresu w wymiarze nie mniejszym niz 14 dni.
    I trzecia sprawa ... czy za dwa dni niechcianego urlopu warto tracic prace
    ??