eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest przestępstwo ? Czy portal racjonalista.pl złamał › Re: Czy to jest przestępstwo ? Czy portal racjonalista.pl złamał
  • Data: 2011-06-22 21:01:28
    Temat: Re: Czy to jest przestępstwo ? Czy portal racjonalista.pl złamał
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-22 22:53, Tomasz Chmielewski pisze:

    > I zachwycac sie np. zapachem przepoconej koszuli i smierdzacych skarpet
    > kolegi z biura.
    >
    > W koncu nie ma zadnych badan naukowych, ze taki zapach szkodzi, a jest
    > jeszcze bardziej naruralny, niz zapach palacego sie papierosa! Palacze
    > do boju!

    Nie bardzo rozumiem. Czy - abyś był spójny w swoich przekonaniach -
    uznajesz również, że sport to zło, bo się poci i śmierdzi?

    Zasadniczo palenie tytoniu to jedna z cech naszej cywilizacji. I tak jak
    inne tego typu zachowania, obrosło pewnymi zwyczajami (nie pali się
    wśród kobiet, pali się przy pewnych okazjach i w określonych miejscach).
    Zwyczaje te oczywiście mają niewiele wspólnego z dzisiejszym nałogowym
    paleniem co 30 minut.

    Nawet ja, niepalący na co dzień, wyznaję zasadę, że zapalenie fajki, czy
    cygara, może mieć korzystne społecznie skutki i czasem to praktykuję.

    --
    Liwiusz