eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy to jest przestępstwo ? Czy portal racjonalista.pl złamał › Re: Czy to jest przestępstwo ? Czy portal racjonalista.pl złamał
  • Data: 2011-06-23 03:44:32
    Temat: Re: Czy to jest przestępstwo ? Czy portal racjonalista.pl złamał
    Od: "Psot" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:96f490F7doU1@mid.uni-berlin.de...

    > To byla ironia (bo, oh, spoleczenstwo jest ostatnio takie nietolerancyjne
    > dla palaczy).

    Nie mam nic przeciwko temu, że ktoś twierdzi iż papieros dla niego jest
    cool.Uważam, że papieros w wielu przypadkach działa pozytywnie [jelito
    grube,układ wegetatywny,mięśnie gładkie,...],...ale sam nie palę od lat i
    cenię się za to...Papieros zniwala i robi z nas kurdupli moralnych
    uzależnionych od pierdółki która powoduje, że zaśmierdzamy niepalącym
    powietrze, tracimy czas w pracy na palarnie,..prócz tego tragicznie papieros
    wpływa na układ krwionośny,węch, seksualność,...mężczyzna palący traci węch,
    a wraz z nim pewną równowagę związaną z seksem,..inymi słowy uważam, że
    palacze z upływem lat stają się coraz mniej seksualni,...
    Od razu uprzedzę watachę która mi się rzuci do gardła za tę wypowiedz...Nie
    jestem lekarzem i moje uwagi to lużne rozzważania,...;}
    Psot