  • Data: 2007-05-25 09:49:13
    Temat: Re: Czy to jest możliwe...??
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 May 2007 11:23:38 +0200, Kropelkaa napisał(a):
    [...]>
    > Swoja droga czy policja sama nie moglaby zrobic takiej prowokacji?
    > Tajniackim samochodem przejezdzac tam i spowrotem zawsze przepuszczajac
    > pieszych. W godzine wszelkie normy mandatow by przekroczyli. I zeby nie
    > bylo- nie chodzi mi o panstwo policyjne, o sciganie na kazdym kroku. Sa
    > wykroczenia i WYKROCZENIA.

    Popieram. Podejrzewam jednak że takie coś by się jednak szybciej
    skończyło niż przypuszczasz - powód .... kupa papierów do wypełnienia dla
    każdego przypadku. Podejrzewam że utonęliby w tym:)
    Swoje przypuszczenia opieram na dwukrotnym zgłaszaniu kradzieży roweru,
    jednokrotnym złożeniu zeznań w sprawie wybitej szyby w moim samochodzie
    oraz dwóch kolizjach. Prawie wszystko działo się kilka lat temu, ale
    wątpię żeby w tym temacie był jakiś postęp.

    Poza tym, odnoszę wrażenie że wokół oznakowanego radiowozu w mieście
    tworzy się jakaś strefa alternatywnej rzeczywistości w promieniu
    kilkudziesięciu metrów, gdzie nikt nie przekracza prędkości, nie
    przejeżdża lini ciągłej, przy warunkowym skręcie zatrzymują się przed
    przejściem, itd.....

    Tacy policjanci w jadącym radiowozie muszą mieć wrażenie że polskie
    miasto to jest ostoja przestrzegania przepisów i kultury na drodze. :)

    p. m.