  • Data: 2013-05-15 09:12:57
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-15 00:36, ToMasz pisze:
    > policja: Dlaczego Pan wysiada? ( mieli jakoś milej zapytać?)
    > gostek ich olał totalnie
    > policja: Prosze tu podejśc do samochodu i... ( znowu nie ten ton? czy
    > może prośby mają być jakoś bardziej rozbudowane)
    > Gostek co prawda podchodzi, ale jakby chciał z nimi w pokera grać, i nie
    > zdawał sobie sprawy z tego co robi
    Ładnie wyciąłeś. Szkoda, że akurat wypadło to płynne przejście Jaśnie
    Pana Policjanta z "pan" na "ty". Tuż po tym jak zamiast zamknąć gębę,
    albo ewentualnie sucho poinformować o łamanych przepisach i grożących
    konsekwencjach zaczęło się podpuszczanie. No ale to było show, więc
    można było mieć w dupie mundur (którego przecież żaden akurat nie nosił)
    i zachowywać się jak żul. Tu skończył się profesjonalizm.

    Jak według mnie powinna wyglądać taka interwencja?
    - koleś wysiada
    - policjanci informują go, że zgodnie z przepisami powinien pozostać w
    samochodzie
    - koleś nie słucha
    - ponawiają _prośbę_ o zajęcie miejsca w samochodzie, informując, co
    może go czekać
    - koleś nie słucha
    - grzecznie go obezwładniają i skuwają

    Maciek