  • Data: 2003-07-20 22:16:29
    Temat: Re: Czy to jest legalne?!
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Jul 2003 23:31:18 +0200, "marcus075"
    <0...@x...wp.pl> napisał:

    >połączenia

    >dzięki za wytłumaczenie "łopatologiczne". btw: skąd w seriwsie (serwer który
    >udostępnia pliki) ma wiedzieć że rower (system) mam kradziony (pirat)? Na
    >przykładzie roweru rozumiem: musze mieć karte gwarancyjną. A tu co? każą mi
    >wysłać "scan" licencji? przecierz nie mam obowiązku posiadania skanera ani
    >aparatu cyforwego:) a jak będą chcieli nr licencji to podam to co mam
    >nadrukowane na kopercie:P

    Pytałeś, czy to jest legalne, a nie czy możliwe, a to dwie różne
    rzeczy!!!

    Jeżeli system masz aktywowany "crzckiem" , lub serialen korporacyjnym,
    który jest znany microsoftowi jako "piracki" to Ci sie nie uda. Jeśli
    aktywowałeś na "bezczela" lub masz serial korporacyjny od
    zaprzyjaźnionej firmy i nie jest on zgłoszony jako wykorzystywany
    przez piratów, to serwer update nie będzie robił żadnych problemów.

    Paweł