  • 1. Data: 2003-07-20 20:29:12
    Temat: Czy to jest legalne?!
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    Witam!
    Mam sobie pirackiego winxp. system, zaraz po instlacji, w czasie połączenia
    z internetem chce pobierać ze strony MS aktualkę. I moje pytanie: czy to
    jest legalne? (jestem jako-tako osobą fizyczną a nie firmą:)

    --
    Pozrdawiam, marcus075
    www.g10.jaworzno.edu.pl/ja/index.html - strona o mnie i moim sprzęcie

  • 2. Data: 2003-07-20 20:42:20
    Temat: Re: Czy to jest legalne?!
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Wielce Czcigodny marcus075 0...@x...wp.pl popełnił następującą
    wiadomość bfeueq$1fc$...@n...onet.pl:

> [...]
    > połączenia z internetem chce pobierać ze strony MS aktualkę. I moje
    > pytanie: czy to jest legalne? (jestem jako-tako osobą fizyczną a nie

    Zgadnij?

    --
    Olgierd

  • 3. Data: 2003-07-20 21:21:18
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2003 22:29:12 +0200, "marcus075"
    <0...@x...wp.pl> napisał:

> [...]
    >z internetem chce pobierać ze strony MS aktualkę. I moje pytanie: czy to
    >jest legalne? (jestem jako-tako osobą fizyczną a nie firmą:)

    To mniej więcej tak, jakbyś poszedł z kradzionym rowerem do
    autoryzowanego serwisu na przegląd gwarancyjny ;)

    Paweł

  • 4. Data: 2003-07-20 21:31:18
    Od: "marcus075" <0...@x...wp.pl>

    > To mniej więcej tak, jakbyś poszedł z kradzionym rowerem do
    > autoryzowanego serwisu na przegląd gwarancyjny ;)

    dzięki za wytłumaczenie "łopatologiczne". btw: skąd w seriwsie (serwer który
    udostępnia pliki) ma wiedzieć że rower (system) mam kradziony (pirat)? Na
    przykładzie roweru rozumiem: musze mieć karte gwarancyjną. A tu co? każą mi
    wysłać "scan" licencji? przecierz nie mam obowiązku posiadania skanera ani
    aparatu cyforwego:) a jak będą chcieli nr licencji to podam to co mam
    nadrukowane na kopercie:P

  • 5. Data: 2003-07-20 22:02:12
    Od: "Bartek" <e...@i...pl>

    Użytkownik "marcus075" <0...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z internetem chce pobierać ze strony MS aktualkę. I moje pytanie: czy to
    > jest legalne? (jestem jako-tako osobą fizyczną a nie firmą:)

    1) nie jest to legalne
    2) nie zrobisz tego bo strona WindowsUpdate sprawdza twoj numer a ze masz
    pirata to jest duza szana, ze twoj numer jest znany i zostal wpisany na
    czarna liste - ogolnie nie sciagniesz latek z tej strony

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 6. Data: 2003-07-20 22:16:29
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2003 23:31:18 +0200, "marcus075"
    <0...@x...wp.pl> napisał:

> [...]
    >wysłać "scan" licencji? przecierz nie mam obowiązku posiadania skanera ani
    >aparatu cyforwego:) a jak będą chcieli nr licencji to podam to co mam

    Pytałeś, czy to jest legalne, a nie czy możliwe, a to dwie różne
    rzeczy!!!

    Jeżeli system masz aktywowany "crzckiem" , lub serialen korporacyjnym,
    który jest znany microsoftowi jako "piracki" to Ci sie nie uda. Jeśli
    aktywowałeś na "bezczela" lub masz serial korporacyjny od
    zaprzyjaźnionej firmy i nie jest on zgłoszony jako wykorzystywany
    przez piratów, to serwer update nie będzie robił żadnych problemów.

    Paweł

  • 7. Data: 2003-07-21 04:29:24
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaprzyjaźnionej firmy i nie jest on zgłoszony jako wykorzystywany
    > przez piratów, to serwer update nie będzie robił żadnych problemów.

    mniej wiecej tak to wlasnie wyglada :) reszty dowiesz sie jak wpadnie ci do
    glowy kiepski pomysl instalacji sp1

  • 8. Data: 2003-07-21 04:30:28
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > 2) nie zrobisz tego bo strona WindowsUpdate sprawdza twoj numer a ze masz
    > pirata to jest duza szana, ze twoj numer jest znany i zostal wpisany na
    > czarna liste - ogolnie nie sciagniesz latek z tej strony

    nieprawda, zainstaluje wszystko co bedzie chcial, tylko po instalacji sp1
    systemu juz nie uruchomi, jesli jego kod bedzie na takiej liscie

  • 9. Data: 2003-07-21 06:17:29
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

> [...]
    > wysłać "scan" licencji? przecierz nie mam obowiązku posiadania skanera ani
    > aparatu cyforwego:) a jak będą chcieli nr licencji to podam to co mam

    Nic nie zrozumiałeś.
    Przedmówcy chcieli ci dać do zruzumienia, że nie jesteś tu osobą mile
    widzianą z takimi pytaniami.
    Jeśli nadal nie rozumiesz o co chodzi, to znaczy, że jeszcze nie dorosłeś.

  • 10. Data: 2003-07-21 23:03:43
    Od: "Misio_" <t...@r...com>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bartek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nieprawda, zainstaluje wszystko co bedzie chcial, tylko po instalacji sp1
    > systemu juz nie uruchomi, jesli jego kod bedzie na takiej liscie

    Witam
    NISZCZYC PIRATOW!! On taki wazniak strony umie robic? hhe, ta jego to
    szablon tak apropo, a po za tym, niech sie zarejestruje, oplaci wszystko tak
    jak trzeba to zobaczymy jaki z niego webmaster:))) bedzie:)
    papa