  • Data: 2007-03-27 07:17:09
    Temat: Re: Czy to jest SPAM?
    Od: "Anna Bekus" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym prawo prawem, a antyspamy praktyka. Nie zycze zalabania sie na jakies
    > RBLe.
    Tego właśnie chcę uniknąć, dlatego wolę poczytać i popytać zanim
    zrobię coś głupiego :)
    A teraz tak patrząc na to tylko i wyłącznie od strony prawa:
    "...z wyłączeniem informacji umożliwiającej porozumiewanie się za
    pomocą środków komunikacji elektronicznej z określoną osobą..."
    Jeśli wyślę kilkanaście maili do kilkunastu osób (dosłownie
    kilkunastu!), skierowane do _określonych_osób_ i zaproponuję im
    bezpłatną usługę - nie wspominając nic o jakiejkolwiek płatnej
    usłudze? Czy to też będzie informacja handlowa w rozumieniu Ustawy?
    Podkreślam - chodzi mi jedynie o to jak to wygląda od strony prawnej.
    Wiem, że w rozumieniu internautów może to zostać potraktowane jako
    spam i skończyć się dla mnie źle i dlatego pewnie tak nie zrobię.
    Pytam tylko i wyłącznie z ciekawości jaka powinna być interpretacja
    prawna słów "do określonych osób".