  • Data: 2002-06-13 12:13:30
    Temat: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Od: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Jun 2002 11:52:50 +0200, "Neko" <n...@z...pl> wrote:

    >Nie ekscytuj sie tak mocno. Robisz bledy. I gramatyczne i ortograficzne
    >i stylistyczne i jakie jeszcze chcesz. (pocwicz: "w ogóle", "zadal")
    >Jezeli Twoja logika jest tak jak Twoja pisownia to wspolczuje.

    moja pisownia jest taka jaka jest - przynajmniej sie jej nie wypieram.
    natomiast Ty nie potrafisz przyznac sie do slow ktore sam
    wypowiedziales widzac:
    1. calkowity brak logiki w nich
    2. zero spojnosci wciagu kilku wlasnych wypowiedzi
    itp itd etc

    wyciaganie bledow ortograficznych jest ostatecznym dowodem na brak
    JAKICHKOLWIEK argumentow z twojej strony - ze wzgledu na to z mojej
    strony EOT
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!