  • Data: 2011-06-28 11:54:40
    Temat: Re: Czy telefon jest kradziony?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jun 2011 17:03:15 +0200, Kubba Bubba napisał(a):

    > mogę poprosić telefonicznie? dzwonię na 112 czy tam 997 i dyktuję numer vin
    > po czym policjant z uśmiechem na twarzy sprawdza mi to w bazie? Poważnie tak
    > jest, bo ciężko mi w to uwierzyć... ?

    Oczywiście że konfabulujesz :)
    Nie telefonicznie.
    Jak sprzedawałem "fireblade" gościowi z czech, to poprosił on o adres
    komisariatu i wysłał tam swojego znajomego polaka który z nim przyjechał po
    "fajera" o podejście i sprawdzenie nr VIN.
    Nie byłem tam osobiście, ale ten polak wrócił po kilkunastu minutach i
    powiedział temu swojemu znajomemu czechowi że VIN "fajera" nie widnieje w
    bazie kradzionych :)
    Wypłacił mi kilkadziesiąt klocków, z kolei ja zacząłem "prześwietlać" jego
    banknoty, czy aby nie z prywatnej drukarni zamiast PWPW :)
    I po dilu :)