  • Data: 2010-06-21 16:01:41
    Temat: Re: Czy tak wolno?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Goomich wrote:
    > You have one message from: witek <w...@g...pl.invalid>

    > No i w jaki spodób to dowodzi, że solidarnie = jeden i drugi płaca po
    > połowie?

    Nijak nie dowodzi bo nie było takiego zamiaru.
    Przytaczam ci tylko definicję, jak pojęcie solidarnie rozumie
    ubezpieczyciel. I, że możesz im naskoczyć jak ci wypłacą tylko połowę,
    twierdząc, że po drugą masz się sam udać do drugiego ubezpieczyciela.

    I tak niewiele ugrasz.
    Bo ci odpiszą, że wypłacili bezsporną część, a resztę po ustaleniu ile
    wypłaci durgi ubezpieczyciel i że właśnie sią "bardzo starają" to
    ustalić. I każdy sąd im to przyklepie nawet jak się wybierzesz.

    Dopiero jeśli z jakiś powodów drugi ubezpieczyciel nie będzie wstanie
    wypłacić (to, że nie chce, ale powinien pod to nie podpada) to wtedy
    użeranie się z pierwszym w sądzie ma sens.