  • Data: 2009-02-24 15:14:02
    Temat: Re: Czy ta lojalka jest ok ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:139f.000002ea.49a3b951@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > pracy po ukończeniu nauki lub okresu pracy w czasie nauki.
    > 3. Pracownik upoważnia xxxx do potrącenia z wynagrodzenia za pracę i
    > innych świadczeń związanych z pracą, kosztów nauki, o których mowa w § 1
    > pkt 2 i 3. (tu wskazane sa koszty jakie poniesie firma xxx)"
    > No i tak patrze i nie graja mi tu dwa punkty :
    > ad2 - czy to znaczy ze jak przepracuje po szkoleniue polowe czasu ktora
    > mam przepracowac to place tylko polowe ? Bo jak dla mnie to wcale z
    > tego to nie wynika (a chyba taka byla idea). Im dluzej bede pracowal

    Jest to wyjątkowo niezgrabnie napisane. Normalnie powinno być napisane,. że
    jest proporcjonalna do czasu pozostałego do przepracowania w ramach
    lojalki.

    > ad3 - tu wyglada jakby i tak mogli mi od razu cala kase pobierac za to
    > szkolenie caly czas ??
    > Fantom

    A jak brzmi ten paragraf? Bo w mojej ocenie powinno być odwołanie do pkt 1
    i 2, o których piszesz. Wówczas mogliby z Twojego wynagrodzenia niby to
    pobrać. I tak zresztą nie bardzo mogą, bo ten zwrot należy się po
    zakończeniu pracy, a więc ewentualnie z ostatniej wypłaty sobie mogą
    potrącić.

    Ogólnie - pasowałoby im powiedzieć, by sobie ze zrozumieniem poczytali to,
    co dają komuś do podpisu.