  • Data: 2006-06-30 10:42:42
    Temat: Re: Czy swiadectwo pracy jest wypowiedzeniem ?
    Od: KaMil <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pisarczyk" <q...@q...co> napisal(a):

    >Składasz odpowiednie oświadczenie (czyli rozwiązujesz umowę o pracę), w
    >oświadczeniu określasz temin spłaty wszystkich zobowiązań. Jeśli terminu nie
    >dotrzyma to oddajesz sprawę do sądu pracy.
    Po pierwsze juz wyslal prosbe za porozumieniem. Na drugi dzien po
    wyslaniu listu otrzymal jedynie swiadectwo w dyscyplinarnym
    rozwiazaniem. Nadal nie ma potwierdzenie czy pracodawca list odbierze
    (nalezy liczyc sie z tym ze oleje go).

    >Wypowiedzenie trzeba dostarczyć, czyli muszisz podpisać jego odbiór. Jeśli
    >to nie nastąpiło reszta jest beskuteczna.
    Tak powinno byc, ale nie jest i w tym "kapusniaku" nie wiem czy nadal
    jest pracownikiem (ma isc do pracy, aby nie zwolnil go tym razem za
    NN) czy juz nie jest, a jesli nie jest to na jakiej podstawie, skoro
    nie dostarczono/nie wyslano wypowiedzenia/rozwiazania umowy.
    --
    KaMil