  • Data: 2007-12-14 01:46:20
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:syhii0ues0ns.qil412m7j4hd$.dlg@40tude.net...

    > Moze zacznij czytac ze zrozumieniem. Nigdzie nie pisalem, czego moze
    > dotyczyc rasizm, czy dyskryminacja, tylko kiedy bede mial problemy.
    > Lapiesz roznice?

    Wiec nastepnym razem pozoostawie cale twoje cytaty.

    > Znaczy jak sasiad kosi swoja dzialke, to dofinansowuje moja posesje?
    > Trzezwy jestes?

    Ja raczej tak, rozumiem, ze masz sklep otoczony pywatnymi ulicami, gdzie
    wszedzie jest ogrodzone i napisane teren prywatny. Tyle, ze przed terenem
    ogorodzonym przez ciebie i sasiada jest ulica, ktora ktos sprzata - czy
    teraz rozumiesz?
    Ok, sadze, ze nie kumasz, wiec jak przedszkolakowi.
    Jak idziesz ulica publiczna, to czasem ktos ja sprzata, zwlaszczxa jak ty
    rzucisz papierek, to sa tacy panowie co to sprzataja, oni wlasnie udzielaja
    ci swoich uslug miedzy innymi za podatki. Czy jeszcze jasniej? moze
    narysowac?
    Czlowieku chcesz blysnac tematem a nie masz pojecia o podstawowych rzeczach.
    Myla ci sie ulice publiczne z prywatnymi, komunikacjia prywatna z panstwowa,
    sklep myli ci sie z domem prywatnym.
    Nawet nie wiesz co to rasizm i dyskryminacjia.

    > Nie musze czytac 2 razy. Jesli jakas dzialalnosc nie szkodzi mnie, ani
    > moim
    > klientom, to nie mam nic przeciwko. Czego nie rozumiesz?

    A jesli bedzie szkodzic?

    > A rozmawiamy o sensie istnienia przawa, czy Art. 135KW. Troche sie chyba
    > gubisz...

    Radze, raz jeszcze przeczytaj, bo cos mi sie zdaje, ze za waskie ramki masz
    i trudno wyjsc ci troszke dalej. Jak sadze z powodu mlodego wieku i braku
    realnych spostrzezen - troche mniej filmow...

    > Jestem pewien na 100% ze mozna nie wpuscic do sklepu klienta niestosownie
    > ubranego.

    Jak przyjdzie na golasa.. owszem, bo od tego jest inny przepis, jak
    przyjdzie do sklepu prywatnego w brudnych ciuchach, ze smierdzacym tylkiem i
    zwisajacymi gilami w nosie - to ci nie wolno go ruszyc! Jasne?
    Zrozum, nie odkrywasz ameryki. Pewne regulacjie dzialja juz od setek lat a
    pewne od dziesiecioleci - zrozum swiat ewouluje!!! (szkoda, ze ty nie) na
    niestosowne zachowanie w miejscu publicznym sa przepisy, na ubior tez, na
    bycie pijanym tez - naprawde, nie badz dzieciakiem i nie rob z siebie 7
    latka ktory zaraz powie: a jak przyjdzie w trapkach z dziura na prawej
    nodze...?"

    > Zakolczykowani ludzie to nie grupa spoleczna.

    Dlaczego nie?