  • Data: 2007-12-14 07:05:55
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Dec 2007 01:46:20 GMT, swen napisał(a):

    > Ok, sadze, ze nie kumasz, wiec jak przedszkolakowi.
    > Jak idziesz ulica publiczna, to czasem ktos ja sprzata, zwlaszczxa jak ty
    > rzucisz papierek, to sa tacy panowie co to sprzataja, oni wlasnie udzielaja
    > ci swoich uslug miedzy innymi za podatki. Czy jeszcze jasniej? moze
    > narysowac?

    Tak, narysuj mi w jaki sposob jestem finansowany przez kogos, komu ja place
    za robote?

    > Czlowieku chcesz blysnac tematem a nie masz pojecia o podstawowych rzeczach.
    > Myla ci sie ulice publiczne z prywatnymi, komunikacjia prywatna z panstwowa,
    > sklep myli ci sie z domem prywatnym.

    Ja nic nie pisalem o ulicach i domach. Moze wytrzezwiej zanim zaczniesz
    smarowac na usenet.

    > Radze, raz jeszcze przeczytaj, bo cos mi sie zdaje, ze za waskie ramki masz
    > i trudno wyjsc ci troszke dalej. Jak sadze z powodu mlodego wieku i braku
    > realnych spostrzezen - troche mniej filmow...

    Jakich filmow. Trabka, filmy, prywatne domy... Co sie chyba pogubiles.
    Moze uporzadkuje - uzasadnij swaja teze, ze gdyby nie Art. 135KW, to bylby
    niewolnikiem.
    Tylko konkretnie - nie o filmach, rasizmie i odpadach szpitalnych, bo nie o
    tym rozmawiamy, tylko w jaki sposob prawo do odmowy sprzedazy prowadzi do
    niewolnictwa.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .