  • Data: 2007-12-12 07:24:33
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 01:32:26 GMT, swen napisał(a):

    > Np. w UK, nie masz prawa odmowic sprzedazy towaru anie tym bardziej kogos
    > nie wpuscic do sklepu!

    Bzdura.

    > Bo bedziesz miec problemy z chocby jednego powodu:
    > rasizm.

    O ile nie wpuscisz kolorowego.

    > Jesli zakladasz sklep to GODZISZ sie na warunki jego dzialania w swietle
    > prawa, inaczej bedziesz miec dziki wschod, i jak cie ktos obrabuje to
    > pojdziesz na policjie a ta powie: "mozemy ale nie musimy" "my pana do
    > naszych uslug nie zmuszamy, niech pan nas tez nie zmusza" - kapujesz teraz
    > czy dalej masz problemy - to postaram sie znalesc jakis latwiejszy przyklad.

    Znajdz najpierw jakis przyklad nie z dupy. Na policje place gruba kase co
    miesiac i nie jest to skladka dobrowolna, moj ty miszczu analogii.
    Mojego sklapu nie sponsorujesz ani Ty, ani panstwo.

    > Prawo reguluje jak masz prowadzic interes. Rozumiesz?

    Wiem, ze reguluje. Im bardziej socjalistyczny kraj, tym bardziej reguluje.
    I tym gorsze wyniki gospodarki.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .