  • Data: 2007-12-12 01:36:19
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:a8e1d5ba-c38a-4453-867e-0188b21b3db9@a35g2000pr
    f.googlegroups.com...
    On 11 Gru, 14:19, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:

    > oczywiste jest, że nie dotyczy to czasu zamknięcia sklepu, tylko
    > normalnych
    > godzin otwarcia!

    Wczoraj w godzinach otwarcia mojego sklepu nic u mnie nie kupiles,
    tylko poszedles na zakupy obok.
    Dyskryminacja! Powinienes dostac grzywne!

    glupis.
    wez i przeczytaj co to dyskryminacjia, oraz co to sklep.
    Bo jak widze masz takie samo pojecie o zachodzie jak autor watku... z Bolka
    i Lolka, lub moze raczej z myszki miki.