eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu? › Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
  • Data: 2007-12-11 17:29:22
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: zly <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 18:04:41 +0100, dekazzze napisał(a):

    > ale nie wydaje mi się, aby w realnym życiu
    > faktycznie ktoś bez powodu nie wpuścił klienta do sklepu czy nie sprzedał
    > towaru bo mu się np. ten kolczyk nie podoba...

    Jak widac niektorym 'wladza' uderza do glowy za bardzo

    > poza tym jak się pewnie zgodzisz takim uzasadnionym powodem jest choćby
    > fakt, że sklep jest już nieczynny i klienta nie trzeba wpuścić po godzinach
    > pracy..

    Oczywiscie. Jestem zwolennikiem tej 'umiarkowanej' metody, ze wpuszczamy do
    godziny zamkniecia i pozwalamy konczyc zakupy tym co zdazyli. W druga
    strone tez nie za bardzo wyobrazam sobie fakt, ze sklep jest czynny do 20,
    a od 19.45 nie mozna juz wejsc.
    Zreszta zazwyczaj jest tak, ze pracownicy nie koncza z zamknieciem sklepu
    tylko iles tych minut maja wliczone normalnie w czas pracy, przynajmniej
    jesli chodzi o sklepiki z ktorymi sie spotkalem. Bo jasne jest, ze trzeba
    wypuscic klientow i jeszcze troche ogarnac

    --
    marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1