eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni? › Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    From: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
    Date: Sat, 14 Oct 2006 21:47:39 +0200
    <egqpq7$lt8$1@inews.gazeta.pl> <egqsa6$fof$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@4...net>
    <egqv0o$ff4$1@inews.gazeta.pl>
    <1w706q6rymzf7.c8knxhousnn$.dlg@40tude.net>
    <egr2nv$6lu$1@inews.gazeta.pl>
    <er9y5hmmxn93$.ph8a27m2isb0$.dlg@40tude.net>

    news:er9y5hmmxn93$.ph8a27m2isb0$.dlg@40tude.net...
    > Ok, odpowiem tylko na jedno pytanie:
    > U mnie, i zresztą nie tylko u mnie, bo i u moich znajomych, rodziny, itp.
    > mieszkającej w blokach zazwyczaj przed grzejnikiem jest zamontowany zawór
    > na rurze która jest odejściem od instalacji.

    OK, to jest jasne, ale:
    1) nie jest to "zawór zwrotny", lecz zwykły zawór;
    2) do grzejnika dochodzą dwie rury, i zazwyczaj na rurze
    powrotnej żadnego zaworu nie ma (u autora wątku akurat
    są zawory na obydwu rurach, ale takie rozwiązanie
    jest rzadko spotykane), tak więc zamknięcie zaworu
    na rurze zasilającej nie zapobiegnie "powodzi"
    z rury powrotnej.

    > Pewnie też masz takie coś,
    > tylko że nie wiesz :) Jak inaczej hydraulicy mogliby naprawić kaloryfer?
    > Wyłączać CO dla całego pionu? Bez sensu.

    Mam (jak większość) zawór jedynie na zasilaniu, a na powrocie
    nie. Ty pewnie też tak masz, tylko że nie wiesz ;-)

    Piotr