    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Date: Thu, 19 Aug 2021 11:29:45 +0200
    <60e72d04$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <sc915m$p3l$1@gioia.aioe.org>
    <a...@w...eu> <sc9b11$1a62$1@gioia.aioe.org>
    <611b9272$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <611bc519$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <en25z0qj4p47$.etkxj2681bpu$.dlg@40tude.net>
    <611bda6f$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <by5g48qibamh.1jyjkybffm6x2$.dlg@40tude.net>
    <1o8uobu4442a6.1gx46o1zi7z53$.dlg@40tude.net>
    <k22n1ba7vj6j$.18z2merttovmi$.dlg@40tude.net>
    <k8eq82q00n0o$.qfsecjb92qei.dlg@40tude.net>
    <N5YSI.265849$Ob1.150248@fx13.ams1>
    <611cc185$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <sfig7t$1knj$1@gioia.aioe.org>
    <611ccd0a$0$510$65785112@news.neostrada.pl> <sfimp0$ej3$1@gioia.aioe.org>
    <611d4edb$0$551$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 20:18, _Master_ pisze:

    > O widzisz. Jak braknie argumentu to osobiście... WYBORNE

    No. To tak jak u religiantów. Jak wam brakuje argumentów, to powołujecie
    się na bozię.
    Więc teraz też za brak rozumu miej pretensje do swojej bozi, a nie do mnie.

    > I przypominam że nie odparłeś argumentu o złym samopoczuciu kiedy ktoś
    > za Ciebie zdecyduje czy masz meszkać u gejów czy u hetero.

    Którego fragmentu nie zrozumiałeś? Pokaż palcem.

    "Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych
    rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych(...). Nie
    wykazano, żeby orientacja seksualna lub tożsamość płciowa rodziców miały
    negatywny wpływ na rozwój dzieci(...). Przekonanie, że dzieci potrzebują
    zarówno matki, jak i ojca, nie znajduje potwierdzenia w badaniach
    naukowych(...). Wyniki niektórych badań, w których dopasowano do siebie
    rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą
    być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców(...)."

    "Argument" o złym samopoczuciu dzieci wyssałeś sobie z brudnego palucha.

    Owszem mogą mieć złe samopoczucie, ale nie przez swoich rodziców homo,
    tylko przez takich jak ty, gdy rówieśnicy plują na nich w szkole, bo w
    domu się nasłuchali bzdur od swoich oszołomskich rodziców.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr