  • Data: 2021-08-19 14:11:00
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2021 o 13:22, J.F pisze:

> [...]

    Też mnie to interesuje, ale nie wiem. Po pierwsze zapewne chcieli jakąś
    równą liczbę. 14 lat i 7 miesięcy pewnie też nie były szczególnie złe.

    > Ale to specjalna obnizka.
    > W Szwecji zakladam ze 18-latkom wspolzycia nikt nie broni,
    > a malzenstwa nie moga miec?

    Sądzę, że to też ta specjalna obniżka i w Szwecji ważne względy, to
    przede wszystkim ciąża.

    go limitu.

    > U nas dziewczynka dowiaduje sie lub mowi o ciazy, gdy jest za pozno na
    > usuniecie, moze szwedzkie bardziej swiadome i jest czas na dzialania
    > :-)

    Na jakiej podstawie wyciągasz tak ogólne wnioski? Oczywiście, pewnie
    niektóre późno się orientują, ale z czego wniosek, że szczególnie
    bardziej Polki?

    > A za rok do liceum, i pod podstawowke rwac lachona :-)
    > Ale ... z kim chodzily licealistki? znow ze starszymi? :-)

    A nie pamiętasz? Taka różnica 1~3 lata jest dość częsta wśród małżeństw.

    > Mi chodzi tylko o to, ze tu dziewczynka za slabo rozwinieta aby
    > urodzic, przynajmniej zdaniem lekarzy, a romskie ... rodza sobie
    > spokojnie w domu, nawet bez lekarskiej pomocy ?

    Pomowie podobno no pochodzą z Indii.

    --
    Robert Tomasik