  • Data: 2021-08-18 12:11:45
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A 2% ludzi ma zielone oczy. Nie ma sensu bawić się w okreslenia typu
    > normalność czy nie. Jeśli w danej populacji w dlugim okresie czasu
    > utrzymuje się jakiś znaczący statystycznie odsetek osobników o dowolnej
    > cesze, to jest to raczej coś dla danej populacji typowego.

    Oczywiście masz rację. Wydaje mi się jedynie, że większy odsetek osób o
    cechach homoseksualnych nie jest wynikiem zwiększenia ich udziału
    procentowego, a poprawnością polityczną objawiającą się zmniejszeniem
    się potępienia społecznego dla takich praktyk.

    > Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie głupoty, że ktoś kogoś do czegoś
    > zmusza, w tym do dostarczania dziecka do wychowania. Z jednej strony
    > walczysz z nierzetelntymi mediami, z drugie wygląda, że dajesz się
    > wkręcić taniej propagandzie kościelnej, albo właśnie medialnej.

    Wiesz, trudno mi prowadzić badania przed każdą wypowiedzią. Jak ja byłem
    w wieku nastu lat, to nie przypominam sobie, by ktokolwiek przyznawał
    się do homoseksualizmu. Wystarczyło w czerwonych skarpetkach przyjść d
    szkoły, by Cie zlinczowali. Teraz mam dzieci w tym wieku i co chwilę od
    nich słyszę, ze ten, albo tamten znajomy ... I na tym się opieram.

    --
    Robert Tomasik