  • Data: 2021-08-18 16:16:20
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Aug 2021 15:57:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > I dlatego przykładowo w Szwecji mogą wychodzić za mąż powyżej 21 roku
    > życia? Mnie tego na biologii uczyli gdzieś w podstawce, ale to by trzeba
    > było do tej szkoły chodzić, a nie czerpać dane z Internetu.

    Przeciez jedno z drugim nie ma wiele wspolnego.

    Wiek dopuszczalny do malzenstwa, czy do spolkowania w KK - to tylko
    jakies poglady spoleczne reprezentuje.

    P.S. jestes pewny tych 21 lat? Podejrzanie duzo ... a wczesniej
    dziewczyny tam nie zachodza w ciaze?

    P.S2. U nas tez bylo 21 lat ... ale dla mezczyzn. Czyzby wladza ludowa
    bala sie, ze jej poborowi uciekna ?
    Czy taki 18-latek, to jeszcze zbyt niedojrzaly, aby zostac mezem i
    ojcem :-)

    J.