  • Data: 2021-07-09 17:02:38
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gówno prawda. Alkohol pija każdy.

    Gówno prawda.

    > Religię wyznaje każdy.

    Gówno prawda^3

    > W europejskich
    > krajach pojebów faszyzujących jest może 1% populacji.

    Przypomnij ilu pojebów faszyzujących było przed wojną, również w Polsce,
    gdy takich zapisów w Konstytucji nie było.
    Po drugie, pojebów faszyzujących obecnie jest dużo więcej niż 1%,
    a nawet w niektórych europejskich krajach dochodzą do władzy. Nasz kraj
    jest tego doskonałym przykładem.

    "Historyk Roger Eatwell wymienia cztery aspekty istotne w ideologii
    faszyzmu:
    - Plan zmiany natury ludzkiej i stworzenie lepszego społeczeństwa;
    - Naród lub rasa jako siły organizujące ewolucję i postęp;
    - Krytyka kapitalizmu, liberalizmu i socjalizmu jako systemów
    rozbijających lub osłabiających wspólnotę;
    - Wpajanie ludzkim umysłom faszystowskich wartości poprzez media i
    propagandę."

    "Podstawowe cechy i założenia faszyzmu
    - Autokratyzm w stylu wodzowskim.
    - Militaryzm.
    - Walka z odmiennymi ideologiami (np. demokracja, komunizm).
    - Pełna kontrola partii rządzącej nad dużą częścią aspektów życia
    społecznego i gospodarczego.
    - Gospodarczy etatyzm oraz korporacjonizm.
    - Nacjonalizm, w skrajnych przypadkach szowinizm bądź rasizm."

    Brzmi znajomo?

    I teraz zgadnij dlaczego w Konstytucji znalazły się takie, a nie inne
    zapisy.

    Twoja "logika", że nie ma sensu zakazywać i karać kradzieży, bo przecież
    i tak będą ludzie, którzy kradną, mnie nie przekonuje.
    Może zlikwidujmy ograniczenia prędkości, bo przecież są idioci, którzy i
    tak zapierdalają w mieście 200km/h.

    > Można zakazywać
    > rzeczy skrajnie niepopularnej, drobny ułamek populacji nie ma mocy
    > przebicia, nie narobi szkód.
    > Co innego gdy zakazać rzeczy powszechnie
    > przyjętej, to prowadzi do rewolucji. Nawet taki głąb jak ty dostrzeże
    > różnicę.

    No tak... bo przecież nie należy zakazywać publicznej chłosty
    "cudzołożnicy", skoro taka chłosta jest powszechnie akceptowalna...
    Nie należy zakazywać niewolnictwa, bo stanie się straszna rzecz i może
    to doprowadzić do rewolucji...
    Nie należy zakazywać tortur stosowanych od wieków przez kościół, bo
    jeszcze nie daj boże doprowadzi to do rewolucji i ludzie niepotrzebnie
    zrozumieją, że nie powinno się torturować ludzi....

    Nawet taki głąb jak ty dostrzeże, że niewolnictwo jest zakazane, a mimo
    tego nadal występuje takie zjawisko. I dostrzeże, że z tego nie wynika,
    że należy niewolnictwo akceptować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr