  • Data: 2010-04-17 23:35:21
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znam. I co z tego? Nie każdy ma możliwość zarabiania tyle, żeby oddawać
    > 1000zł miesięcznie. Niektórzy zarabiają 1000zł w ogóle. Jest obowiązek
    > bycia Świetnie Zarabiającym? Wiele rodzin żyje za o wiele mniejsze
    > pieniądze i jakoś żyją.

    W UK jest to znacznie lepiej rozwiazane. Alimenty zaleza bezposrednio od
    dochodu "placacego" i wynasza ok 30% (pewny nie jestem, ale moge sprawdzic,
    z tego co pamietam to bylo 30 lub okolice 30%)
    W takim stanie to osobie dostajacej alimenty zalezy na jak najlepszej pracy
    "alimenciarza":) W Polsce 80% aliemntow ma za zadanie zniszczyc osobe
    placaca alimenty.
    Dzieki temu nie ma sporu czy to wystarczy czy nie itp. Jak alimenciarz
    zarabia dobrze to i dobre alimenty placic i odwrotnie, jak zarabia minimalna
    krajowa to placi symboliczne. Uwazam, ze taki system jest o 100 razy lpszy
    od ustalania ile wynosi utrzymanie dziecka i kto ile ma lozyc.